Tingimused ja sätted
Käesolevas dokumendis on sätestatud tingimused, mis reguleerivad tehinguid, mida tehakse veebipoes, mida haldab WEBECLIPSE OÜ (registrikood 17030761), edaspidi Teenusepakkuja. Tellimuse esitamisega veebilehel pood.webeclipse.ee kinnitab klient (edaspidi Klient), et on käesolevate tingimustega tutvunud ja nõustub neid järgima. Need tingimused on kooskõlas Euroopa Liidu e-kaubanduse määrustega.
2. Üldsätted
1.1. Veebipoodi pood.webeclipse.ee haldab WEBECLIPSE OÜ ning see võimaldab kaupade müüki Klientidele vastavalt käesolevatele tingimustele.
1.2. Teenusepakkujal on õigus teenuse tingimusi igal ajal muuta, teavitades muudatustest veebilehe kaudu.
1.3. Klient vastutab tellimuse esitamisel esitatud isikuandmete õigsuse eest. Teenusepakkuja ei vastuta probleemide eest, mis tulenevad Kliendi poolt esitatud vigastest või puudulikest andmetest.
2. Hinnad ja maksmine
2.1. Kõik veebipoes toodud hinnad on eurodes (€) ja sisaldavad kehtivaid makse.
2.2. Tellimuse koguhind koosneb toote hinnast ja kehtivatest tarnekuludest, mis kuvatakse kassas.
2.3. Teenusepakkujal on õigus muuta hindu ja toodete saadavust ilma eelneva teavituseta.
2.4. Makseid saab sooritada kasutades saadaval olevaid pangalingi lahendusi, krediit-/deebetkaarte või muid makseviise, mis on integreeritud kassasüsteemi.
2.5. Leping Kliendi ja Teenusepakkuja vahel loetakse sõlmituks hetkest, mil makse on Teenusepakkuja poolt edukalt kätte saadud.
3. Tellimuse esitamine ja töötlemine
3.1. Tellimuse esitamiseks peab Klient valima toote, lisama selle ostukorvi ning täitma kassaprotsessi, sisestades nõutud andmed.
3.2. Pärast tellimuse edukat esitamist saab Klient automaatse tellimuse kinnituse e-posti teel.
3.3. Kui tellitud toode on laost otsas, võtab Teenusepakkuja Kliendiga ühendust, et pakkuda asendustoodet, muudatud tarneaega või raha tagastamist.
3.4. Kui Klient valib makseviisiks lunamakse, tuleb tellimus välja võtta ühe nädala jooksul alates teavitamisest. Tellimuse mitteväljavõtmine võib kaasa tuua selle tühistamise.
3.5. Poe toote pildid on illustreerivad ning ei pruugi täpselt vastata lõplikule tootele.
4. Tarnetingimused
4.1. Tellimused toimetatakse kohale Kliendi poolt määratud aadressile. Tarnekulud sõltuvad tarneviisist ja sihtkohast.
4.2. Eeldatav tarneaeg Eesti-siseste tellimuste puhul on 1-3 tööpäeva. Rahvusvahelised tarned võivad võtta kuni 30 päeva.
4.3. Teenusepakkuja ei vastuta viivituste eest, mis on põhjustatud kolmandate osapoolte kullerteenuste või vääramatu jõu asjaolude tõttu.
4.4. Kui tellimust ei ole võimalik kohaletoimetada Kliendi poolt esitatud ebatäpsete aadressiandmete tõttu, võivad rakenduda lisatarnekulud.
5. Taganemisõigus ja tagastused
5.1. Eraklientidel on õigus tellimusest taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
5.2. Taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient teavitama Teenusepakkujat e-posti teel ning tagastama toote algses seisukorras.
5.3. Tagastatav toode peab olema kasutamata, kahjustamata ja originaalpakendis. Teenusepakkujal on õigus keelduda tagastuse vastuvõtmisest, kui need tingimused ei ole täidetud.
5.4. Raha tagastatakse 14 päeva jooksul pärast tagastatud toote kättesaamist.
5.5. Kui tagastatud toode on kahjustatud või kasutusjälgedega, on Teenusepakkujal õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt toote väärtuse vähenemisele.
5.6. Tagastamise postikulud katab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastus toimub vale või defektse toote tõttu.
6. Garantii ja pretensioonid
6.1. Toodete garantiiaeg vastab Eesti ja Euroopa Liidu tarbijakaitse õigusaktides sätestatud nõuetele.
6.2. Kui tootel ilmneb garantiiperioodi jooksul defekt, on Kliendil õigus nõuda toote parandamist, asendamist või raha tagastamist.
6.3. Teenusepakkuja ei vastuta defektide eest, mis on põhjustatud valest kasutamisest, õnnetusjuhtumitest või toote tavapärasest kulumisest.
6.4. Pretensioonid tuleb esitada e-posti teel, lisades ostutõendi ja defekti üksikasjaliku kirjelduse.
6.5. Pretensioonid vaadatakse läbi 15 tööpäeva jooksul alates nende esitamisest.
7. Privaatsus ja andmekaitse
7.1. Klient nõustub, et tema isikuandmeid kogutakse ja töödeldakse tellimuse täitmise ning klienditeeninduse eesmärgil.
7.2. Teenusepakkuja tagab Kliendi andmete konfidentsiaalsuse ega edasta neid volitamata kolmandatele osapooltele.
7.3. Tellimuse kohaletoimetamiseks vajalikud andmed edastatakse vaid logistikapartneritele ja makseteenuse pakkujatele.
7.4. Kliendil on õigus taotleda juurdepääsu oma isikuandmetele, nende parandamist või kustutamist vastavalt GDPR määrustele.
8. Vaidluste lahendamine
8.1. Kõik Kliendi ja Teenusepakkuja vahelised vaidlused lahendatakse esmalt läbirääkimiste teel.
8.2. Kui kokkulepet ei saavutata, võib Klient pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni või Euroopa veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi poole.
8.3. Õiguslikud vaidlused alluvad Eesti Vabariigi seadustele.
Täiendavate küsimuste korral võtke meiega ühendust:
WEBECLIPSE OÜ
Reg. nr: 17030761
Tel: +372 5812 3282
Email: info@webeclipse.ee
Veebilehe: pood.webeclipse.ee
06.02.2025